Odżywki i Suplementy diety
Dla sportowców, kulturystów, osób aktywnych

RSS

rss
shaolinmonk

Buduj siłę… w domu!

„Chcesz mieć siłę? Tylko wolne ciężary!” „Jedynie na sztandze zbudujesz prawdziwie surową siłę!” …jakże często można to usłyszeć. I to fakt, na tak zwanych wolnych ciężarach bardzo łatwo zwiększyć „moc” swoich mięśni. Jednakże nie jest to jedyny skuteczny sposób. Prawdziwym mocarzem możesz stać się także we własnym domu – wystarczą chęci, dobre pomysły i Twoje własne ciało. Mało skuteczne? Przekonaj się!

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
eating_bodybuilder

Posiłki przed treningiem

Dla osób systematycznie uprawiających sport, posiłek spożywany przed treningiem – obok śniadania – jest bez wątpienia najważniejszym pokarmem dnia. W jego skład powinny wchodzić wszystkie potrzebne składniki odżywcze, przede wszystkim węglowodany– źródła energii. Pozostają jeszcze dwa podstawowe pytania, na które postaramy się znaleźć odpowiedzi: O jakiej porze najlepiej zjeść przed treningiem? Jakie powinny być proporcje wartości odżywczych?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
masaż

Sportowy relaks – odnowa biologiczna

Trening -> dieta -> sen -> trening -> dieta -> sen… I tak dalej – jeśli zaczynasz zauważać, że popadasz w rutynę, odczuwasz ciągłe zmęczenie i nie masz czasu na regenerację – czas pomyśleć o zmianach. Jako sposób na przełamanie stagnacji, chcielibyśmy przedstawić Wam często pomijaną sferę związaną ze sportem amatorskim: odnowę biologiczną.

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
*Dec 03 - 00:05*Desk email

Crossfit – co to jest?

Chcielibyśmy przedstawić Wam unikalny system treningowy, zyskujący coraz większą popularność w Polsce. Crossfit przebojem wdziera się do klubów fitness i szkół sportów walki, a także interesują się nim wojsko i służby mundurowe – jako uniwersalnym programem ogólnorozwojowy. Na czym polega jego fenomen?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
Ektomezoando

Poznaj swój metabolizm – jak go przyspieszyć?

„Przyśpiesz swój metabolizm” – to jedna z najczęstszych rad, które może usłyszeć osoba pragnąca się odchudzić. Nie wydaje się to trudne, ale gdy pora przejść do konkretów, pojawia się pytanie: Jak to zrobić?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
biceps

Metoda wstępnego lub końcowego zmęczenia mięśni

Zastój…  Prędzej czy później każdy średnio-zaawansowany lub zaawansowany miłośnik sportów siłowych stanie przed tym problemem. Na siłowni wkłada ogromny wysiłek w ćwiczenia izolujące, jednakże  mięsień ciągle nie jest w 100 % zmęczony… Wybawieniem z takiej sytuacji może być wykorzystanie metody wstępnego lub końcowego zmęczenia mięśni – użytej jako nowego bodźca dla opornych mięśni.

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
błonnik2

Jak się odżywiać, by utrzymać wagę? Cz. 2

Jak powszechnie wiadomo – zrzucenie nadwagi to dopiero pierwszy etap odchudzania. Jednak to od tego  jak się odżywiamy już po zakończeniu diety, zależy utrzymanie prawidłowej wagi i wymarzonej sylwetki. Zatem co powinniśmy jeść, aby zachować z takim trudem osiągnięte rezultaty?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
Body Shapes Sketch for blog

Najlepsze ćwiczenia dla naszego typu figury

„Mam grubą pupę, bo jestem typem gruszki”, „Ciężko mi zrzucić tłuszcz z brzuszka, bo jestem typem jabłka”, „Tak bym chciała mieć figurę klepsydry…” – co oznaczają te enigmatyczne określenia? Gruszka, jabłko, klepsydra, a często także ogórek, ołówek, kolumna, kręgiel lub kielich? Takich określeń można wymienić dużo więcej, a służą one do określania typu kobiecej budowy.
Czy wiesz jaki masz rodzaj sylwetki i jakie ćwiczenia są dla Ciebie najlepsze?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
odzywianie

Jak się odżywiać, by utrzymywać wagę? Cz. 1

Gdy z sukcesem kończymy odchudzanie, a wskazówka na wadze nareszcie zatrzymuje się w upragnionym miejscu, nadchodzi czas na zmianę diety i dostosowanie naszego organizmu do nowych warunków. Okres przejściowy jest kluczową fazą, podczas której najłatwiej przyjąć błędne strategie odżywiania a ceną, którą za to zapłacimy jest przekreślenie osiągniętych rezultatów. Co zatem robić, by się przed tym uchronić?

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »
k1

Mniej popularne ćwiczenia klatki piersiowej

Mięśnie klatki piersiowej należą do najchętniej ćwiczonych i rozbudowywanych. Imponujące rozmiary tych mięśni to marzenie wielu przedstawicieli płci męskiej. Każdy początkujący adept kulturystyki dąży do posiadania wypukłej i efektownej klatce – niestety wiedza o tym, że perfekcyjnie wyrzeźbiona klatka piersiowa, jest efektem zróżnicowanego treningu – należy do rzadkości.  Idealne dopracowanie muskulatury klatki wymaga ćwiczeń angażujących tę partię pod wszelkimi możliwymi kątami,  tymczasem najpopularniejsza wersja treningu skupia się wokół jednego ćwiczenia:  wyciskania leżąc, w kilku wariantach. Czas poznać inne, mniej znane – a równie skuteczne – ćwiczenia i metody :)

(więcej…)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Blip
  • Blogger.com
  • Flaker
  • Wykop
Komentarze (0) Czytaj więcej »